REKLAMA FB/IG
KORZYŚCI Z FACEBOOK ADS?
W skrócie: dlaczego warto zainwestować w reklame na facebooku.
Siła rekomendacji
Promocja na Facebooku umożliwia dotarcie do odbiorców, na których najbardziej zależy klientowi, dzięki odpowiedniemu dobraniu grup docelowych.
Idealne kierowanie
Dotarcie do fanów, którzy są zainteresowani tematyką, co przekłada się na wysoki współczynnik konwersji.
Monitorowanie i raportowanie
Gwarantujemy monitoring wyników, kontrolowanie kampanii i dokładne raporty comiesięczne oraz analizy na żądanie.
Niski koszt
Korzystamy z płatności za kliknięcia, wyświetlenia lub konkretne, pożądane działania, by maksymalnie ograniczyć koszty.
Zasięg
Kampanie na Facebooku gwarantują skuteczność i szybki przyrost fanów. Kampania reklamowa na Facebooku umożliwia także zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
Pełen zakres działań
Realizujemy każdy wybrany cel reklamowy: kierowanie na www, kampanie promujące wydarzenia czy zwiększające ilość polubień.
Obsługa od A do Z
Działamy dla Twojej firmy kompleksowo - od założenia kampanii po prowadzenie jej i optymalizację.
Przydatne analizy
Nasi specjaliści mogą przygotować analizy widoczności reklam oraz dokładne dane o ilości osób w grupach docelowych.
PRZYJAZNE WARUNKI
UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY
Z nami nie musisz podpisywać umowę współpracy na pół roku.
MIESIĘCZNY OKRES WYPOWIEDZENIA
U nas masz zagwarantowany tylko miesięczny okres wypowiedzenia.
MIESIĘCZNY OKRES PRÓBNY
Nie lubisz brać kota w worku? Doskonale Cię rozumiemy, dlatego możesz skorzystać z miesięcznego okresu próbnego!
CENNIK (BEZ ECOMMERCE)
Poniżej przedstawiamy cennik dla firm nie będących sklepami internetowymi. Ceny są podane w kwocie netto.
499 zł
promocja z 699 zł
Miesięcznie
dla budżetu Facebook Ads do 2 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
699 zł
promocja z 899 zł
Miesięcznie
dla budżetu Facebook Ads do 6 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
899 zł
promocja z 1099 zł
Miesięcznie
dla budżetu Facebook Ads do 10 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
dla budżetu FACEBOOK ADS powyżej 8000 zł
Indywidualna wycena
CENNIK DLA ECOMMERCE
Poniżej przedstawiamy cennik dla sklepów internetowych. Ceny są podane w kwocie netto.
499 zł
promocja z 799 zł
Miesięcznie
dla budżetu Facebook Ads do 2 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
699 zł
promocja z 899 zł
MIESIĘCZNIE
dla budżetu Facebook Ads do 6 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
899 zł
promocja z 1199 zł
Miesięcznie
dla budżetu Facebook Ads do 10 000 zł
- Przygotowanie strategii i projektu kampanii
- Stała optymalizacja i monitoring
- Raporty
- Remarketing
dla budżetu FACEBOOK ADS powyżej 8000 zł
Indywidualna wycena
FAQ
- Zaprojektowanie materiałów reklamowych
- Konfiguracja Pixela Facebooka
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Facebook/Instagram Ads
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści reklam
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wyznaczenie i ustawienie konwersji
- Wybór kierowania kampanii
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
- Wdrożenie kampanii
- Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Tworzenie grup podobnych odbiorców
- Testy A/B
- Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
- Analityka
- Prowadzenie profilu na Facebooku, publikacja postów
CASE KAMPANII
Na załączonym obrazku powyżej widać zrzut ekranu jednej z kampanii, którą prowadziliśmy dla klienta posiadającego sklep internetowy. Sklep z branży beauty, skierowana do kobiet.
Produkt był średnio dwa razy droższy niż u konkurencji, ale i tak byliśmy w stanie osiągnąć zadowalające wyniki. Średnia marża na produkcie wynosiła 60 zł. Przy wydaniu 22130,36 zł klient zarobił 81882,33 zł. Natomiast prawda jest taka, że realna wartość zarobku jest znacznie większa. Dlaczego tak? Facebook niestety nie jest w stanie zliczyć wszystkich zakupów dokonanych dzięki kampanii, ponieważ wiele osób posiada blokady śledzeń itp. w swoich przeglądarkach internetowych. Po dokładniejszej analizie i przeliczeniach możemy stwierdzić, że sprzedaż była na poziomie około 90 000 zł.
Jak widać na zrzucie – największy ROAS mieliśmy w remarketingu. Udało się nam to dzięki odpowiedniemu lejku sprzedażowemu oraz wielu testom i optymalizacji.